Przejdź do głównej zawartości

Czarna torebka

Scena 1
Miejsce: kuchnia
Czas: 7:45, czwartek

Miki (z nad talerza ze śniadaniem): Mamo, jaką torebkę miałaś wczoraj?
Ja: Czerwoną, a dlaczego pytasz?
Miki: Bo wczoraj włożyłem Ci do torebki butelkę z wodą i chciałbym ją zabrać.  

Scena 2
Miejsce: nadal kuchnia
Czas: 7:50, czwartek  

Miki (z nad talerza ze śniadaniem): Mamo, jaką torebkę bierzesz dzisiaj?
Ja (myśląc, że Miki chce do niej coś włożyć, żebym mu to wydała jak go odbiorę ze szkoły): Czerwoną.
Miki: Nie, nie będzie Ci pasować. Weź czarną. 

Przeglądam się w lustrze i maszeruję do szafy po czarną torebkę. Przepakowuję rzeczy. O 8:00 wychodzimy z domu, ja trzymając w ręku czarną torebkę. 

Koniec.

Co będzie dalej? Jak żyć? Czy rośnie mi mały dyktator .... mody? Trudno chłopakowi nie przyznać racji :-)



Nowa poszewka szydełkowa powstaje ..... powoli. Wolny czas dzielę niesprawiedliwie na szydełko i książki. 



Polecam wszystkie. Tą z psem na okładce czytam razem z Chłopcem lub Chłopcu przed snem. Trzecie czwarte opowiadanie jest tak wzruszające, że zalałam się łzami. Książki czytam na zmianę, by przyjemność trwała trochę dłużej :-)

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Prawda! Przypomni matce, ze ma być najlepszą wersją siebie :-)

      Usuń
  2. Zna się mały na rzeczy, bo z czarną o wiele lepiej hihi :).

    Ciekawa jestem jak zareagował, gdy płakałaś przy czytaniu mu książki ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Syn nie zwrócił na to uwagi - może dlatego, ze doczytałam łamiącym sie głosem i wyszłam chlipac do kuchni, gdzie zostałam zdemaskowana przez małża :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie czarna. Fajny, naturalny post - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) dziękuję za miłe słowa i także pozdrawiam!

      Usuń
  5. Dobry gust ma Twój syn. Tez wybieram czarną do tego stroju.
    A co o książce Dębskiej powiesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna zdecydowanie lepsza. Całe zamieszanie przez to, że nie lubię przekładać rzeczy z torebki do torebki i zawsze się boję, że nie przepakuję np. dokumentów od samochodu.
      Książka bardzo dobra. Mam tez ochotę obejrzeć film. Choć historia opowiada o nierozumiejących się siostrach, myślę, że można to odnieść do wszystkich relacji między ludźmi. I nic więcej Ci nie powiem, oprócz tego, że polecam!

      Usuń
  6. Wie co lepsze - stylista jak nic ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Do tej pory aprobował moje wybory, teraz doradza. Rozwija się chłopak! Pozdrawiam także :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

Podsumowanie wyzwania 10 x 10 jesień

Eksperymenty z garderobą - 7 ubrań / 7 dni