Przejdź do głównej zawartości

Poszewka SZOP

lub inaczej "co się odwlecze to nie uciecze

W poduszce z wizerunkiem szopa zakochałam się od pierwszego wejrzenia na blogu Majaleny <<TU>> i byłam bardzo szczęśliwa, gdy okazało się, że Majalena przygotowała tutorial jak wykonać taką poduszkę <<TU>> .  Szybko nauczyłam się wzoru przeplatanego (znanego też jako c2c corner to corner) i wykonałam poduszkę z kotwicą. Potem nastały wakacje pełne podróży i szydełkowanie poszło w odstawkę. Wraz z nastaniem września zaczęłam pracę nad poszewką i w ciągu miesiąca ją udłubałam. I teraz z kanapy patrzy na mnie zwierz.



Gdy przyszyłam udzierg do plecków poduszki, moje dziecię zapytało: "A dla kogo ta poszewka będzie?" - taki jest przyzwyczajony do tego, że rozdaję moje dzieła :-) Ta poduszka zostaje u mnie, ale już tworzę kolejną na prezent:


Kolory zdecydowanie moje, ale i dziewczyny, z myślą o której szydełkuję poduszkę. Wciąż są to kwadraty babuni, ale nieco inne niż robiłam to tej pory <<TU>> czy <<TU>>. Szydełkowanie uzależnia, ale chcę trwać w tym nałogu!

Komentarze

  1. rozumiem fascynację :) wyszło świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szop jest świetny, a ten ścieg zupełnie mi nie znany wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zakochałam się w Majalenowym szopie! Twój wygląda równie pięknie - zazdroszczę, bo ja nie potrafię szydełkować tą techniką, a na szopa się nie mogę napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Poduszka wyszła pięknie. Dziękuję za udział w moim Candy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wygląda taki poduszkowy szop :).

    Tak, to jest, że wszyscy w koło mają nasze prace tylko nie my sami ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Obłędny szop! To następny lis, jako kolejny zwierzak do kolekcji?? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow ale super wyszla- jak bedziesz chciala jakas zrobic na wymianke to ja tu jestem :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Szopowa poszewka jest genialna!:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Wyzwanie kameralna szafa 10x10 wiosna

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

TUSAL październik i moje nowe sukulenty