Przejdź do głównej zawartości

Szydełkowa torebka i TUSAL październikowy

Moja mała siostrzenica ma niedługo urodziny. A że elegancka z niej panienka, pomyślałam, że przyda się jej torebka. Mam cichą nadzieję, że się jej spodoba :-)

Żeby nie było nudno, z każdej strony torebka jest nieco inna, choć utrzymana w tej samej tonacji kolorystycznej. 

Można prezentować tą stronę:



lub tą:


A w środku jest "dyniowa" podszewka, żeby nie gubić drobiazgów




Torebkę zgłaszam na wyzwania:

kolorystyczne w Klubie Twórczych Mam 


oraz #12 dynia kontra wrzos na blogu DIY zrób to sam


Odpowiadając na pytanie "dynia czy wrzos" ja mówię "wrzos i dynia!". W torebce połączyłam wrzosy z dynią zainspirowana ich barwą :-)

Jestem bardzo zadowolona z efektu. Danielko, gratuluję! Zgadłaś co zamierzałam udziergać z tych włóczek. 


I na koniec mój TUSAL-owy słoiczek, ostatnio nieco dokarmiony włóczkami.


Dziękuję za Wasze komentarze. Serce rośnie jak je czytam :-)

Komentarze

  1. Świetna torebka. Na pewno się spodoba :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna ta torebusia. Świetnie wyglądają te granny square. Dziekuje za udział z wyzwaniu DIY. DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  3. Siostrzenica na pewno będzie zachwycona nową torebeczką :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahh, i znowu te cudne kwadraty! :D mała na pewno będzie zadowolona! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodoba się na pewno! Ja za młodu musiałam takie rzeczy koniecznie mieć. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycająca torebeczka - wszystko jest pięknie zgrane ze sobą kolorystycznie, i te wzory, ach!!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w imieniu zespołu DT DIY.
    Pozdrawiam - Aga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie się bardzo podobać - nie ma innej opcji! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo na pewno strzal w dziesiatke- moja mala by pokochala i nie rozstawala sie - jak ja znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wpadłam do Ciebie jako ja ale już nie patrzyłam w jakich bierzesz udział wyzwaniach - dziękuję w imieniu D.I.Y. za wzięcie udziału :)

      Usuń
  9. Torebka na pewno przypadnie do gustu młodej panience,a i pewne,że koleżanka nie ma takiej.Ps.Moniko,daj mi trochę czasu na ogarnięcie się w temacie szafeczki,z pytaniami na pewno się zgłoszę i proszę o cierpliwość.Pozdrawiam ciepło Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) spokojnie, z szafeczką mi się nie spieszy. Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Piękna praca! Niejedna mała modnisia ja pokocha;-) Dziękuję za udział w wyzwaniu D.I.Y.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pastelowa propozycja dla malej elegantki :) Dziekujemy za udzial w wyzwaniu Klubu Tworczych Mam. Kolezanki z DIY- a tez juz widze tu byly :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam Twoje zdolność ! Torebka to genialny pomysł na prezent ! Osobiście nie mam daru ani do szydełka ani do drutów - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka jest przeurocza :)) Wypisz wymaluj dla małej modnisi :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna torebunia! Mała właścicielka na pewno będzie zachwycona! :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

Spódnica z sukienki

L jak len i lektury