niedziela, 9 października 2016

Zapraszam na jesienne candy

Czytelników, którzy lubią zabawy blogowe, zapraszam na moje jesienne candy. Do wygrania książka wprowadzająca w tajniki filcowania i nowa metalowa ramka (pasuje na zdjęcia formatu 9 x 13 cm). Czy znajdzie się ktoś chętny?


Zasady:
1. Wyraź w komentarzu, pod tym postem, chęć wzięcia udziału w candy.
2. Napisz, jakie jest Twoje hobby, pasja lub ulubiony sposób na spędzanie tzw. wolnego czasu. 
3. Jeśli prowadzisz bloga, udostępnij na nim informację o moim candy (banerek do pobrania powyżej), a jeśli nie - udostępnij tą informację na fb lub instagramie
4. Zapisy trwają do 4 listopada. Wyniki ogłoszę w ciągu tygodnia w oddzielnym poście. 
5. Wygrywa jedna osoba. Wysyłka nagród na adres na terenie Polski. 
6. Zostań obserwatorem mojego bloga, jeśli naprawdę podoba Ci się to, co na nim publikuję. 

28 komentarzy:

  1. Z chęcią się zapisuję :)
    Moją pasją głównie jest haft krzyżykowy. A poza robótkowo - czytanie książek (reportaże, podróżnicze, thrillery prawnicze i medyczne).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział :)
    Moje hobby to czytanie książek,rysowanie,fotografia :)
    Baner- http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję się z chęcią :)
    Moim hobby jest szydełkowanie, poświęcam na to mniej więcej połowę mojego wolnego czasu. Pozostały czas zajmuje moja druga pasja, czyli wędrówki z rodzinką :) Uwielbiam robić zdjęcia - a to związane jest ściśle z wędrowaniem i szydełkowaniem, bo wszystko uwieczniam na fotografiach.
    Kocham życie i staram się czerpać z niego ile się da, więc poza tym wszystkim pasjonuję się uprawą warzyw i kwiatów. Nazywam to pasją, bo głównym powodem zakładania grządki jest dla mnie chęć podglądania tych roślin, zwracam uwagę na wszystko, potem jesienią zapisuję w specjalnym zeszycie, co urosło, a co nie. Notuję jakie sąsiedztwo się sprawdziło, na co był urodzaj, a co nie zeszło wcale.
    No i oczywiście w nocy jeszcze czytam książki, o regionie, o podróżach...
    Baner na https://kolorowe-szydelkowe.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wezmę udział, zauroczyła mnie ramka, a filcowanie to nowe wyzwanie:). To co robię, to nie hobby,ani pasja to po prostu sposób na życie, na radości i smutki, na złe i dobre dni, to coś co stawia mnie każdego dnia do pionu.Nie wyobrażam sobie dnia bez książek i robótek, więc sporo czytam, dziergam, haftuję i szyję. Pozdrawiam cieplutko i jesiennie:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią i ja się przyłączę do zabawy :).

    Wiesz czym się zajmuję ale zgodnie z zasadami, to haftem krzyżykowym, próbuję coś tak kartkować i najświeższe hobby decoupage :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne nagrody! Dołączam, oczywiście. Moje pasje to haft krzyżykowy,czytanie książek oraz wędrówki po górach.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wpadam rzadko i od razu na candy -super

    oj Ty wiesz,ze ja czlowiek wielu hobby jestem :) ciagle w ruchu, ciagle z pomyslami. nie usiedze 5 min w spokoju. widac tak musi byc a z tego zrodzila sie nauka scrapow, sutaszu, itd:P

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie wezmę udział, ponieważ książka mi się przyda :) Najbardziej lubię szydełkować :) Banerek zabieram, a Odwiedzających Twojego bloga zapraszam też do mnie na rozdanie :) http://grandmothermartha.blogspot.com/2016/09/urodzinowo.html
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością wezmę udział w candy! Akurat filcuję, więc książeczka w sam raz, a ramka idealnie wkompnuję się na puste ściany. :)
    Hobby mam kilka, ale jest nim głównie rękodzieło. Zawsze w wolnych chwilach uaktywniam swój umysł i tworzę to co mi siedzi w głowie. Pomysłów mnóstwo!
    Banerek udostępniony na moim blogu! :) No i obserwuję bo świetny blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się do zabawy :)
    Pasję mam dwie- haft krzyżykowy i książki. Próbuję trochę także innych technik robókowych z mniejszym lub większym skutkiem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądałam już tą książkę i wiem, że jest fantastyczna, zgłaszam się więc do zabawy.
    Moją pasją są robótki, dużo szydełkuję, dziergam na drutach ale lubię też szycie, filcowanie i mnóstwo innych "prac ręcznych"
    Najbliższe memu sercu jest szydełkowanie a szczególnie koronki irlandzkie.
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie wezmę udział w candy :) W wolnym czasie czytam, haftuję lub zajmuję się innym twórczym zajęciem.
    banerek http://zminionejepoki.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Z przyjemnością dołączę do zabawy, tym bardziej, że ostatnio wróciłam do filcowania i wszelkie wskazówki będą przydatne. A co mnie kręci na tyle,żeby zajmować mi czas? Oczywiście wszelkiego rodzaju robótki i ogród - to dwie najważniejsze rzeczy, ale nie mogę pominąć też książek, które namiętnie połykam :D
    banerek na blogu http://robotkipodrobinia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dwa lata temu towarzyszyłam mojej córce na zajęciach z filcowania i byłam pod wrażeniem, jakie niesamowite rzeczy wychodziły spod palców pani, która je prowadziła. Chętnie sama spróbuję. A moje hobby? Lubię dać nowe życie starym meblom, lubię od czasu do czasu coś uszyć lub wyszydełkować. Choć nie zawsze to co robię wygląda tak jak powinno :)

    OdpowiedzUsuń