Przejdź do głównej zawartości

Owieczka




Wreszcie zrealizowałam punkt, który na mojej rękodzielniczej liście był od bardzo dawna. Szydełkowe zabawki. Padło na owieczkę, którą pokazała na swoim instagranie @anuk_pl. Tutorial jak wykonać zabawkę dostępny jest na youtube << TU >>.


Gdybym wiedziała, że zabawki dzierga się tak przyjemnie, ech, już dawno bym się za nie zabrała :-) I tak, tradycyjnie, najdłużej zajęło mi szycie, a raczej przyszycie, do siebie poszczególnych części ciała owcy. 


 Zdjęcie z cyklu: Przed i Po, lub znajdź trzy szczegóły, którymi się różnią owieczki :-)


Powiem Wam, że połknęłam bakcyla i już dziergam następną. Albo nawet dwie następne, ale o tym następnym razem.




Komentarze

  1. Z zabawkami już tak jest. W połowie pierwszej już myślisz o następnej :)
    Świetna praca.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. O! ta owieczka za mną chodziła już jakiś czas ale nie mogłam znaleźć schematu, dzięki! :)
    I Pięknie udziergałaś swoją :) czekam na kolejne
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza owieczka! Nawet sam efekt przed jest świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna Twoja wersja w bieli :))) Fajnie, że Cię natchnęłam :) I masz rację z tym zabawkowym bakcylem... ;) Ja już chyba 5 owieczek wydziergałam...i jeszcze kolejne będą się dziergać :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna! Zapraszam do mnie na Candy!
    http://grandmothermartha.blogspot.com/2017/03/zapraszam-na-wiosenne-candy.html
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka urocza, śliczniutka. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. O jacie jaka ona cudna :).
    Kolejny raz żałuję, że nie potrafię szydełkować ...

    Wysłałam Ci wiadomość na pierwszego e-maila ;).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

Spódnica z sukienki

L jak len i lektury