Przejdź do głównej zawartości

Skończyłam to w czerwcu: przeróbki bluzek

W szafie trzymałam dwie bluzki, których nie używałam, bo były za duże i źle się w nich czułam, choć bardzo mi się, na przysłowiowym wieszaku, podobały. Miałam pomysł jak je udoskonalić, czekały, czekały i wreszcie, dzięki akcji "skończyłam to w czerwcu" się doczekały.   

 
Bluzka 1.
Post, w którym opisałam jak zmniejszyłam dekolt bluzki i dopasowałam spodnie w pasie, jest jednym z najczęściej odwiedzanych na moim blogu. W sposób opisany w tym poście poradziłam sobie z obszernym dekoltem w białej bluzce. Dodatkowo z obu stron, po bokach, wycięłam około 1 cm, żeby zmniejszyć jej objętość. 

Bluzka po przeróbce: u góry - strona wierzchnia, dolne zdjęcie - lewa strona



Bluzka 2.
Pamiętacie tą bluzkę?
 

 Pokazałam ją w tym poście <<< KLIK>>>. Niestety okazało się, że nie do końca pasuje mi jej forma i rozmiar*. Zaczęłam od wyprucia gumek, a potem zabrałam się za dekolt, który odsłaniał więcej niż chciałam. Sposób z wciągnięciem w dekolt gumki, który zastosowałam w białej bluzce, tu się nie sprawdził, więc pozostało zrobienie zakładek. Z przodu zawinęłam materiał pod spód, a z tyłu do środka i było to celowe działanie :-). Tą bluzkę także zwęziłam po bokach. 


 
 * kupiona w amoku bez mierzenia
 Jestem bardzo zadowolona z efektu. Oczywiście, zdaję sobie sprawę, że to droga na skróty, ale nie jestem krawcową i efekt w pełni mnie zadowala. I nabrałam apetytu na przeróbki ubrań. Ach! napatrzyłam się na insta na @sarahtyau 

Bardzo dziękuję Wam za ciepłe słowa i odwiedziny! Czy udało się Wam skończyć jakiś projekt w czerwcu?

 

Komentarze

  1. Grunt to pomysł, a realizacja idzie migiem:). Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pozdrowienia i także pozdrawiam! Niestety u mnie pomysł jeszcze nie gwarantuje szybkiego finału. Ale staram się jak mogę to zmienić :-)

      Usuń
  2. Świetny pomysł z tymi zakładkami! Bluzeczka wiele zyskała na tej przemianie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wcześniej nie nadawały się, wedle moich kryteriów, do noszenia, a na pewno nie do schylania się ;-)

      Usuń
  3. koszulka nr. 2 podoba mi się najbardziej ,śliczne wzorki i po przeróbce wygląda o wiele lepiej !<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te wzorki tak mine zachwyciły, że kupiłam nie zważajac na rozmiar. Ale nie żałuję :-) dziekuję za odwiedziny i komentarz!

      Usuń
  4. Czarna wyszła fantastycznie :)
    Teraz jest mega elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też zamierzam z jednej bluzki wypruć gumę. Jakoś nie podoba mi się już ten styl bluzek. Twoje przeróbki świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypruj śmiało :-) dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  6. Świetne przeróbki! Druga bluzka jest bardzo ładna :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

Spódnica z sukienki

L jak len i lektury