Przejdź do głównej zawartości

Ucieszyłam się jak dziecko

i to własne! A wszystko to za sprawą  Ani z Zapiecka, która przygotowała dla mnie i Chłopca, pakę pełną niespodzianek z okazji wygranego candy na blogu Klub Twórczych Mam 
Aniu! serdecznie dziękujemy! Zobaczcie jakie wspaniałości dostaliśmy!



Mój syn tych pięknych ozdób nosić nie będzie, ale mam w bliskiej rodzinie małą księżniczkę, której je podaruję. Chociaż, myślę, że wisiorek z anielicą zostanie u mnie. Jest przeuroczy!

Wszystkie prezenty zostały rozpakowane i zaczęło się wielkie próbowanie. Radości było na całe popołudnie (i mam dzieję, że będzie jeszcze w kolejne dni!). 


Kilka tygodni temu (o rany, jak ten czas pędzi!) powiedziałam Chłopcu o kolejnym wyzwaniu w Klubie Twórczych Mam pt. Zrobione z mamą - tęcza. Chłopiec wydawał się zainteresowany umiarkowanie i nic nie zrobiliśmy. Dzisiaj doznał olśnienia i zrobił dla mnie, z własnej inicjatywy i według własnego projektu, tęczową bransoletkę, wykorzystując do tego gumki, które dostaliśmy od Ani. Zobaczcie jaka piękna!





Mój wkład w to wyzwanie to zrobienie zdjęć. Zdjęcie środkowe stylizował Chłopiec - Mikołaj (lat 9.5). Niniejszym bransoletkę zgłaszamy na wyzwanie!


Komentarze

  1. Bransoletka super, ale to do jedzenia bardziej mi się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym taką tęczę pochłonęła, a co! Zabawa jednakże polega na tym, żeby zrobić coś w temacie, ale nie kopiować pomysłu. Chciałam żebyśmy zrobili tęcze z galaretek, ale jakoś nie doszło do realizacj ;-)

      Usuń
  2. WOW! Brawa wielkie :)
    Świetne praca i zdjęcia równie piękne. Dzięki za udział w zabawie w Klubie Twórczych Mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! Bawiliśmy się super :-)

      Usuń
  3. Ładnie wyszła ta brnasoletka, myślę, że się wspomnianej księżniczce spodoba :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Wyzwanie kameralna szafa 10x10 wiosna

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

TUSAL październik i moje nowe sukulenty