Przejdź do głównej zawartości

problem z oczami

Mam problem z oczami. Na szczęście nie z własnymi tylko z oczami kota, którego xxx. Według wzoru powinien mieć je w jednej pionowej linii, ale wtedy nie patrzy na rybę, którą właśnie łapie.... trochę to nielogiczne.

 Spróbowałam więc mu wyszyć oczy "po skosie", ale też jakoś głupio wyglądał - jak flądra.....



A może jak trzyma tak głowę to tylko jedno oko widać?


Co o tym sądzicie? Tak już chyba zostanie...
Z okiem ryby też miałam problem, ale bardziej techniczny - to oka nie było widać, to niechcący pociągnęłam za niezakończoną nitkę i je straciła... Kilka elementów obrazka zmieniłam celowo - bo wydały mi się nielogiczne - jakim sposobem zza firanki mogą wystawać listki kwiatka stojącego na półce zawieszonej przed oknem?


Komentarze

  1. obrazki z kotami bardzo mi się podobają, dzięki za udział w mojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mysle,ze pierwsze i ostatnie rozwiazanie sa dobre. Dziekuje za udzial w Candy. Z przyjemnoscia bede zagladac i podziwiac Twoje wyczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje kociaki-wyszywaki (tak je sobie nazwałam dla potrzeby chwili) są świetne! Baaaardzoooo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię te koty, kiedyś byłam chomikowym maniakiem różnych wyszywanek xxx. Tak, że gdzieś pewnie jeszcze te kociska mam na dysku czy płycie. Mi się właśnie zdaje, że na pierwszym obrazku kicior patrzy na rybę, tak lekko ze skosa patrzy ale jednak ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Wyzwanie KTM "Pod gruszą? Pod palmą?"

Irlandia - 14 dni zwykłego życia

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie