Przejdź do głównej zawartości

wymianka w toku

Dzisiaj chciałam się pochwalić pięknymi ceramicznymi koralikami jakie dostałam od Ani. Powinnam to zrobić już dawno temu, ale ostatnio straszny ze mnie ślimak;) Bardzo Ci Aniu dziękuję! Dużym zaskoczeniem (jakże przyjemnym) było to, że nawet największe kulki są takie lekkie. Kiedyś zakupiłam ceramikę do wyrobu biżuterii i po zawieszeniu kilku kul naszyjnik był bardzo ciężki.



Mój prezent dla Ani jest prawie gotowy, ale żeby nie psuć niespodzianki,  dzisiaj pokażę tylko jak wyglądał na początku. cdn....

Komentarze

  1. Ciekawość mnie zżera, ale cóż... cierpliwie poczekam:)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    Ania

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Wyzwanie KTM "Pod gruszą? Pod palmą?"

Irlandia - 14 dni zwykłego życia

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie