Przejdź do głównej zawartości

Powrót filcu, nowe xxx i inwencja sąsiadów

Wraz z nadejściem jesieni nadeszła mnie ochota na pracę z filcem. I powstał mój pierwszy kwiat z łodyżką. Po przyszyciu zapięcia powstała broszka. Okazało się jednak, że łodyżka bardziej przeszkadza niż dodaje szyku i musiałam ją nieco nagiąć i przymocować do płatka. Tak następny kwiatek filcowy z przeznaczeniem na broszkę nie będzie miał łodyżki. A oto on, jeszcze przed ingerencją w położenie łodyżki:



Jesień za moim oknem


Moja nowa xxx robótka na razie wygląda tak:


Pierwszy raz mam porządny materiał (Aida DMC) i widzę dużą różnicę pomiędzy nim i materiałami, które do tej pory kupowałam z sklepach z tkaninami.

A na koniec właściwie też robótkowo, z tym że autorami prac są mi bliżej nieznani sąsiedzi. A oto efekty ich balkonowych poczynań:



Ozdoby czy przedmioty użytkowe? Macie jakieś pomysły?

Komentarze

  1. Kwiat super - do filcu napieram nienawiści :D Jesień mam podobną - tak samo piękną - na szczęście. Na haftach się nie znam, więc o kanwie nic nie powiem :) a efekt końcowy chętnie popodziwiam.
    Humor czarny uwielbiam, ale to na antenie, to makabreska. A lusterko - cóż albo odstrasza ptaki, albo oślepia kierowców :( Dziękuje za wypowiedź, więcej nic mądrego nie powiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Broszka fajniutka, energetyczna.A hafcik pewnie do soboty skończysz??? Ciekawa jestem go bardzo!!!
    Moniko,ten widok z Twojego okna ( na piękną jesień) nie ma przypadkiem kierunku na Żołnierską?
    Zastosowanie tego lusterka na balkonie raczej możesz odkryć sama, ale ta ozdoba dla anteny, pozostanie pewnie zagadką.
    Pozdrawiam:)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu: widok z okna na Ratusz - a właściwie na jego owianą złą "sławą" wieżę.
    Dziękuję Wam za odzew w sprawie balkonowych ozdób ;-) Myślę, że hipoteza Kalisz made, że lustro odstrasza ptaki może być prawdziwa! Sąsiad nie oślepia kierowców, bo balkon jest na IV piętrze... Co do głowy lali.... może tv źle odbierał? a może to tylko fantazja lokatorów? A może ktoś ma jeszcze inny pomysł?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

Podsumowanie wyzwania 10 x 10 jesień

W kratkę