Przejdź do głównej zawartości

Ptasia kolekcja

W odzewie na konkurs zorganizowany na blogu Magazyn Inspiracji ptaki w moim domu:





Oba są dziełami rzeźbiarza Mirka Dziewialtowskiego. 

O! A tu jeszcze jeden ptaszek:



Wyszyłam też kilka obrazków xxx, na których są ptaki, ale niestety wszystkie wiszą w moim starym pokoju w domu rodziców.  Przy okazji odwiedzin zrobię zdjęcia i tym obrazkom, i nie omieszkam pochwalić się nimi na blogu.


Ale ze mnie gapa! Dopiero po opublikowaniu posta przypomiałam sobie o jeszcze kilku przedstawicielach ptasiego gatunku "pomieszkujących" u mnie.

Na lodówce:

niestety, papuga miała mały wypadek ;-(


Na koszulce i w kącie z zabawkami Synka:




Wiem, że takie widoki to każdy ma za oknem. Ale nie mogłam się powstrzymać ;-)

Komentarze

  1. Dziękuję za udział w konkursie i zapraszam po nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały fruwający zwierzyniec cudny, ale najbardziej podoba mi się sówka z pierwszego zdjęcia :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Wyzwanie KTM "Pod gruszą? Pod palmą?"

Irlandia - 14 dni zwykłego życia

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie