Przejdź do głównej zawartości

cudności

Odczuwam silnie przesilenie wiosenne. Jestem ociężała, zmęczona i niezbyt mi się chce. Na szczęście innym chce się bardziej. Cohenna zaproponowała mi wymiankę, nie wymagającą ode mnie zbyt wiele kreatywności. Co jej wysłałam możecie zobaczyć na jej blogu. Tu pochwalę się tym, co dostałam od tej utalentowanej dziewczyny.

Komplet biżuterii frywolitkowej - pierwszy w mojej kolekcji!




Zakładka, też frywolitkowa. Przy okazji możecie zobaczyć, co teraz czytam ;-) chociaż określenie teraz obejmuje w tym przypadku baaaaaardzo długi okres czasu.




Jajka. Piękne! Zobaczcie sami:



Jajka wykorzystam do stroika świątecznego, ale jeszcze zastanawiam się jak. Może na patyczki?
 Cohenno, bardzo Ci dziękuję za śliczne prezenty i za herbatki! Pobudzenie i energia to zdecydowanie to czego mi teraz brakuje ;-)

A na koniec życzę Wam udanego weekendu i przypominam, że do północy trwają zapisy na moje candy. Losowanie odbędzie się, prawdopodobnie, w niedzielę.

Komentarze

  1. Zakładka wyszła bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj :)
    Tak po prawdzie to zakładka jest szydełkowa :P
    Cieszę się że moja niespodzianka przypadła ci do gustu :P
    Dziękuję za wymiankę :)
    Pozdrawiam http://cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam już te cuda u Cohenny, gratuluję tak owocnej wymiany :)

    Bardzo Ci dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu, które już jutro!
    Pozdrawiam - Paolla

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Wyzwanie KTM "Pod gruszą? Pod palmą?"

Irlandia - 14 dni zwykłego życia

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie