Przejdź do głównej zawartości

Dzień kobiet

Nie sposób nie pochwalić się prezentem, a zwłaszcza życzeniami od Chłopca. Oto prezent:


Słowa z jakimi mi go wręczono: "Mamo, życzę Ci zdrowia i żebyś się mnie słuchała".
Obok kwiatuszka prezent od Mężczyzny. Z nieco innym przesłaniem - bo która z nas nie chciałaby być boginią! Jednak mówiąc serio - dla mnie to wspaniały prezent, bo jak wspominałam - uwielbiam Nigellę. W tej książce zawarte są przepisy na wypieki, a ze wszystkich prac kuchennych najbardziej lubię właśnie pieczenie ciast.


Troszkę sobie ostatnio pofilcowałam i doszłam do wniosku, że jest z tym u mnie tak samo jak z gotowaniem dla gości. Gdy gotuję tak po prostu dla domowników raz wyjdzie lepiej, raz gorzej, ale generalnie jestem zadowolona. Ale kiedy zapraszam gości, staje się to dużo trudniejsze i często nie jestem do końca z efektu zadowolona. Co to ma wspólnego z filcowaniem i dlaczego w tym miejscu o tym opowiadam? Próbowałam stworzyć broszkę w szarościach dla mamasi, która podała prawidłową odpowiedź w mojej zagadce walentynkowej. Tak się pastwiłam nad czesanką, a później nad niedoszłym kwiatkiem, że w końcu nic z niego nie zostało. Aby ukoić frustrację ufilcowałam białoszarego kwiatka. Na razie wygląda tak, ale chyba jeszcze go doprawię, koralikami, może. Kolejną próbę ufilcowania broszki dla mamasi podejmę niebawem ;-)



Drogie Kobietki, życzę Wam udanego wieczoru Święta Kobiet!

Komentarze

  1. Wzajemnie Kochana- miłego wieczoru! A na pewno będzie taki, sądząc po prezentach:)
    Buziaki
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenciki jak widać trafione...ta Nigella to super kobitka, też lubię na nią patrzeć, kilka potraw kiedyś zmajstrowałam, ale nie ma powtórek, książki też...i nauka poszła w las:)Ten kwiatek filcowy jest całkiem fajny..równo rozłożona mgiełka...mi się podoba.
    Serdeczności posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kwiatek wyszedł świetnie!


    przy okazji, zapraszam do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam☺
    Dziękuję, że wzięłaś udział w mojej zabawie☺
    Pozdrawiam niebiesko☺
    Ps. kwiatuszek filcowy cudny!♥

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Nigelle!pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji wcześniej podziękować Ci za piękną turkusową brochę, która przyszła do mnie akurat w dzień kobiet :) Dziękuję, broszka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nietypowe kolczyki. bardzo ładna forma. i co najważniejsze nie są "plastikowe". czasem biżuteria bywa "plastikowa", nawet jak być może nie ma w niej ani trochę plastiku..

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty wręczyli Ci Twoi mężczyźni :) A biżuteria śliczna :) Jeśli masz ochotę to zapraszam do mnie do zabawy i po wyróżnienie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za odwiedziny - zabawami/wyróżnieniami się nie przejmuj :) A co do storczyków, to jest mój pierwszy własny, mam go od stycznia :) Przyszedł do mnie pięknie kwitnący z mnóstwem pąków...które za parę dni opadły co do jednego! :( Myślałam, że już po nim, ale zauważyłam, że zaczęły mu rosnąć nowe pączki :) I to zdjęcie na blogu przedstawia pierwszy rozwinięty kwiat :) Więc na szczęście się nie obraził, tylko chyba potrzebował czasu do przyzwyczajenia się do nowych warunków :) Tak więc Twój na pewno też zakwitnie - cierpliwości - z obserwacji innych okazów u kogoś, widziałam, że na ponowne zakwitnięcie potrzebują trochę czasu :) Oj, ale się rozpisałam... Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Wyzwanie KTM "Pod gruszą? Pod palmą?"

Irlandia - 14 dni zwykłego życia

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie