Przejdź do głównej zawartości

A osobą, która wygrała w moim candy jest......


losy przygotowane


maszyna losująca - w tej roli ponownie, bo się sprawdza doskonale, małż.

A osobą, która miała szczęście w losowaniu jest:


o.m. serdecznie Ci gratuluję wygranej i czekam na Twój adres.
Dziękuję wszystkim za udział w zabawie i zapraszam na kolejne candy, które niebawem. Dziękuję Wam też za komentarze, a przede wszystkim za odwiedzanie mojego miejsca w sieci. Muszę podzielić się z Wami refleksją, że ten rok blogowania minął mi bardzo szybko, zwłaszcza od kiedy odkryłam zabawy typu candy. Od candy do candy i ani się człowiek nie obejrzy, a mijają kolejne miesiące.  A oglądanie Waszych blogów, to już mój nałóg...

Komentarze

  1. Dziękuję za zabawę! I gratuluję o.m.!

    OdpowiedzUsuń
  2. Frajda była...gratulacje przekazuję o.m, a sama czekam na kolejną próbę:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje gratulacje i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje szczęśliwej osóbce i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłą zabawę

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje i dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i dziękuję za miłą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. he... minął prawie miesiąc a o.m. to chyba ja...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Irlandia - 14 dni zwykłego życia

Wyzwanie KTM "Pod gruszą? Pod palmą?"

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie