Przejdź do głównej zawartości

Wymianka naszyjnikowa - co ja dostałam

Pierwszy raz brałam udział w wieloosobowej wymiance i muszę przyznać, że doświadczenie to było bardzo miłe. Głównie za sprawą Mgiełki Rosy, piszącej bloga Anielskie tchnienie. Dech mi zaparło tuż po otwarciu koperty, bo wszytko było tak pięknie zapakowane:



Po rozpakowaniu torebeczek okazało się, że zostałam obdarowana pięknymi rzeczami:


A najpiękniejszy oczywiście naszyjnik. Bardzo oryginalny, super starannie wykonany i przeuroczy. Jeszcze raz serdecznie dziękuję!

Komentarze

  1. Śliczne prezenty:) Miałam to szczęście ,że Mgiełka mnie też cudnościami obdarowała. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik naprawdę piękny i oryginalny - idealny na letnie dni :) Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super naszyjnik!!! Rzeczywiście jest z czego się radować:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo sie ciesze ze trafilas do mnie....:))POWODZENIA w moim candy.....:))
    Robisz piekne rzeczy....:)))zdolna z Ciebie dziewczyna...:)))pozdrawiam cieplo....Ala

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafilam tutaj za Ala:) Fajnie u Ciebie i podziwiam prace:)) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

Podsumowanie wyzwania 10 x 10 jesień

Eksperymenty z garderobą - 7 ubrań / 7 dni