Przejdź do głównej zawartości

Wyniki

Tytułem wstępu:
Bardzo się cieszę, że nagrodą w candy była książka, bo dzięki temu odkryłam zupełnie inny blogowy świat - świat książek. Poznałam wiele fantastycznych blogów, na których autorzy (a właściwie autorki) zamieszczają recenzje lektur. Naprawdę poczułam wielką chęć na czytanie i myślę, że niebawem odświeżę znajomość z "Paniami Z Biblioteki", która to ostatnimi czasy nie była zbyt pielęgnowana (hmmm, oczywiście, nie ma się czym chwalić!). Wiele z książek lub autorów, które polecałyście znałam, ale o wielu dowiedziałam się z Waszych komentarzy. Na pewno z rekomendacji skorzystam.

Część główna:
Laureatką zostaje (ta dam!): 

Osoba, która zostawiła 42 komentarz czyli:


42. informacja u mnie: http://tierra-es-mia.blogspot.com/p/konkursy.html Polecam książki Eduardo Mendozy, np "Sekret hiszpańskiej pensjonarki":)


Poproszę (drogą mailową) o dane do wysyłki. Czekam na nie do10.07.2012.

Słów kilka na zakończenie:
Dziękuję Wam za udział w candy, witam nowych obserwatorów i tych wszystkich, którzy tu zajrzeli w czasie trwania candy.

Komentarze

  1. Gratuluję! ;)
    Nie ma nic lepszego, niż wieczór z książką. Albo usiąść na działeczce/balkonie/podwórku i czytać, czytać, czytać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super, już wysyłam dane do wysyłki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ani:) A Tobie dziękuję za miłą zabawę.
    Przy okazji skorzystam z niektórych propozycji:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczynie, a właścicielce dziekuję serdecznie za zabawę. Ciepłe pozdrowionka ślę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni :)) to było bardzo ciekawe Candy - dziękuję za zabawę :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Irlandia - 14 dni zwykłego życia

Wyzwanie KTM "Pod gruszą? Pod palmą?"

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie