Przejdź do głównej zawartości

Inna część miasta

Pięknego, słonecznego dnia zabrałam Chłopca na wycieczkę autobusem MPK do innej niż zamieszkiwana przez nas części miasta.

- Jedziemy na wycieczkę - oznajmiłam chłopcu, co zostało przyjęte z należytym entuzjazmem.

O tym, że jedziemy na wycieczkę chłopiec zdążył przed jej rozpoczęciem poinformować sąsiadkę, panią w sklepie, gdzie kupiliśmy bilety na autobus i panią na przystanku autobusowym.

Najpierw zaserwowałam Chłopcu kontakt z przyrodą,

Jakubowo, Olsztyn


a potem nadszedł czas na zabawę w strażaka. 


 Druga część wycieczki bardziej odpowiadała Chłopcu od pierwszej. Ale co się dziwić czterolatkowi ;-)

Komentarze

  1. Mój Antoś też wszystkim o wszystkim mówi ;) Czasami aż mnie przeraża ta otwartość. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super wycieczka! A jaka to przyjemność, jak dzieciaczki tak się cieszą :))) Mój jeszcze nie chwali się wszystkim wkoło, bo jeszcze nie umie mówić ;) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

Podsumowanie wyzwania 10 x 10 jesień

W kratkę