Przejdź do głównej zawartości

Jak naprawić pasek przy torebce

Noszę ze sobą w torebce ciężkie rzeczy. A tego zwykle torebki nie lubią. I ta też nie lubiła. Pasek się jej wyciągał, nabrał niezbyt fajnego wyglądu i co gorsza zagroził nagłym zerwaniem. Torebki szkoda, bo poza tym w całkiem dobrym stanie. Właściwie jak nowa ;-)
Trochę się zastanawiałam, co z tym fantem zrobić. Może do kaletnika zanieść.... można, ale jak zmieni całą rączkę to może nie pasować.... a może łańcuszek?
Korzystając z inspiracji Joanny z bloga Syledigger na zmianę torebki za pomocą łańcuszka, zakupiłam 60 cm łańcuszka w Praktikerze i przystąpiłam do pracy.

Wyszło tak:


Sam jednak łańcuszek w roli uchwytu średnio mi się podobał, więc dodatkowo wplotłam w niego wstążkę.

 Muszę powiedzieć, że bardzo jestem zadowolona ;-)

Komentarze

  1. Fajny pomysł:) Ciekawa tylko jestem, czy łańcuszek nie będzie mechacił ubrań???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie zauważyłam, żeby mechacił. Chyba nie będzie, bo jest gładki.

      Usuń
  2. Genialny efekt! Może nawet lepszy niż na początku ;)
    Być może sama spróbuję tak przerobić swoją torebkę. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Wyzwanie KTM "Pod gruszą? Pod palmą?"

Irlandia - 14 dni zwykłego życia

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie