Przejdź do głównej zawartości

Miły początek tygodnia

Za sprawą przesyłki od Joli z bloga Świdrygałki. W przesyłce znalazłam parę pięknych kolczyków - wygraną w candy, słodkości i uroczą karteczkę. W kolczykach zakochałam się od pierwszego wejrzenia i bardzo, ale to bardzo mocno ucieszyłam się, że zostałam wylosowana. Ostatnio mam wielki apetyt na biżuterię w kolorze czerwonym i .... dużo szczęścia!



Jolu, bardzo Ci dziękuję za piękne prezenty!

Fryzura to efekt pierwszej, raczej nie w pełni udanej próby z wypełnieniem do koka. Prace nad doskonaleniem techniki trwają...

Komentarze

  1. A tak mi się te kolczyki podobały! Gratuluję kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja jestem nimi absolutnie zachwycona ;-)

      Usuń
  2. To niech koniec też będzie miły, , zapraszam do mnie po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kolczyki, tez ostatnio mam jazdę na czerwone :)))
    A włosów nie ścinaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie mi przeszła chęć na ścinanie...

      Usuń
  4. Bardzo mi sie te kolczyki podobają , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ci pięknie:) Cieszę się bardzo i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Irlandia - 14 dni zwykłego życia

Wyzwanie KTM "Pod gruszą? Pod palmą?"

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie