Zapraszam na wyprzedaż mojej szafy

Co sezon robię gruntowne porządki w szafie. Przypominam sobie kiedy ostatnio miałam daną rzecz na sobie i jak często ją noszę. Jeśli rzadko lub bardzo rzadko, wtedy się z nią rozstaję. Do tej pory służyło mi do tego Allegro. Ale od dziś wzorem niektórych szafiarek postanowiłam dodać do mojego bloga stronę ze zdjęciami ubrań, których chcę się pozbyć. Zapraszam do na stronę z mojej szafy - wyprzedaż, może coś się Wam spodoba.


Dążę do tego, aby mieć w szafie tylko to, w czym dobrze wyglądam i dobrze się czuję, a nie ładne rzeczy, których nie noszę. Stąd potrzeba wyprzedaży ;-)
 

Komentarze

  1. dokładnie. Ważne jest by mieć w szafie mniej rzeczy, ale takich, które się lubi;) co to za sztuka mieć masę rzeczy, w których się nie chodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, fajny pomysł, podoba mi się bluzka na ostatnim zdjęciu, bardzo ciekawa no i w moim ulubionym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to jednak sukienka! Bardzo fajna, ale nie wiem czy się zmieszczę do Ski, cholipcia;)

      Usuń
    2. Trochę się rozciąga - jak to dzianina. Jeśli chcesz prześlę Ci dokładne wymiary...

      Usuń

Prześlij komentarz