Przejdź do głównej zawartości

Pierwsze próby

wydziergania kwadratów używając kordonka wyszły tak:


Wiem, że daleko im do doskonałości, ale dzierga się je tak przyjemnie, że jak tylko dokończę pozaczynane obrazki xxx zakupię włóczkę i zrobię poszewkę na poduszkę, a może nawet i pled! Choć to ostatnie może bardzo się rozciągnąć w czasie.

Wczoraj dotarła do mnie przesyłka od anuk_pl z wygraną w candy książką. Oprócz tego anuk_pl obdarowała mnie mnóstwem pięknych rzeczy własnoręcznie wykonanych: serduszkiem, kwadratem, słodką girlandką i bransoletką. Żółty samochodzik sprawił dużą niespodziankę i radość Chłopcu.  Bardzo dziękujemy!




Komentarze

  1. Super :) Dziergaj kochana może kiedyś nadziergasz za dużo i mnie obdarujesz zdolniacho:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poszewkę na poduszkę takim sposobem sama bym chętnie zrobiła, tylko brak mi talentu...
    Może i Twoje kwadraciki nie są bliskie ideału, jak sama napisałaś, ale są takie urocze! Najważniejsze, że wykonałaś je sama i efekty Cię satysfakcjonują ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, tak, taka podusia będzie super! Miłego szydełkowania! :) Cieszę się, że prezenciki się podobają :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, o ile powstanie ;-) czasem ogarnia mnie słomiany zapał, a przy takiej podusi jednak liczy się wytrwałość...

      Usuń
  4. Takie poduszki pamiętam z lat dzieciństwa i wtedy wydawały mi się takie babcine, czyli kompletnie nieatrakcyjne, ale na szczęście z wiekiem człowiek mądrzeje i teraz posiadanie takiej poduchy a już zwłaszcza pledu to by było coś! Niestety rączki mam całkowicie lewe w tym temacie i nawet niedoskonałe kwadraty są poza moim zasięgiem;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz za to dwie prawe jeśli chodzi o inne tematy! Sama widziałam! :-) Na pewno i szydełku dałabyś radę - no po prostu nie wierzę, że nie!

      Usuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Irlandia - 14 dni zwykłego życia

Wyzwanie KTM "Pod gruszą? Pod palmą?"

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie