Jaźni rozdwojenie czyli jak złapać kilka srok za ogon naraz


Drodzy czytelnicy. Jeśli jesteście ciekawi odpowiedzi na pytanie postawione w tytule, od razu wyjaśniam, że nie wiem. I od teraz wszyscy, którzy zaczęli czytać by zaspokoić swoją ciekawość na ten temat – mogą już odserfować w odmęty internetu. Tak jak to często robię ja skacząc od strony do strony. Od blogów o szyciu i haftowaniu, przez strony o dekoracji wnętrz (o! jak tu pięknie! może też sobie tak zrobię jak tylko oderwę się od klawiatury), o ubraniach (zaraz nabieram ochoty na zakupy), pielęgnacji włosów (zaraz nabieram ochoty na zakupy), kosmetykach (zaraz nabieram ochoty na zakupy), książkach, gotowaniu (zaraz nabieram ochoty na jedzenie) i życiu. Kiedyś miałam marzenia. Chciałam szyć ubrania*. Chciałam zostać domową boginią**. Książki chciałam pisać. Intensywne życie rodzinne prowadzić. I zawodowe. I piękne zdjęcia robić. I co? Blogerką zostałam. Samozwańczo. Dużo oglądam, czytam, sama coś tam wyszyję,  zdjęcie jakieś zrobię, napiszę ze trzy zdania… I  cały czas chcę czegoś więcej lub czegoś innego. Tylko nie wiem czego.
Wiem za to, co mam. Jaźni rozdwojenie. Potrzebę bycia w czymś ekspertem***. I świadomość, że się nie da. Tak jak się nie da złapać kilku srok za ogon. Naraz.

*Nawet kilka sobie uszyłam, ** jak Nigela Lawson, ***nie tylko streetcomu  






Komentarze

  1. Jakbym czytała o sobie :D chcę byc superwysportowaną, oczytaną, zaradną, świetnie zorganizowaną projektantką mody, florystką, pisarką, złotnikiem, fotografem :D czasem to uwiera, bo przecież oczywistym jest, że to wszystko naraz jest niemożliwe. Ale z drugiej strony jak pięknie jest o tym marzyc! :)) przed snem zamknąc oczy i widziec siebie samą w tym wszystkim, a potem realizowac, chocby po kawałeczku ;) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hihi, nie jesteś osamotniona w tym łapaniu kilku srok za ogon.. ;))) Więc łapmy je dalej, może się w tym nie pogubimy ;))) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Dziewczyny! Wiadomo, w gromadzie rażniej!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz