Przejdź do głównej zawartości

Wewnętrzny przymus

czuję, by dodać nowego posta (hmm, a więc to jednak - tak jak zaczęłam podejrzewać - już jest nałóg).

Kilka refleksji:

1. W Pradze na skutek wybuchu gazu utworzyły się korki na ulicach. W Olsztynie się tworzą tuż po 15 bez żadnych szczególnych katastrof. Jedynym rozsądnym wyjściem jest wtedy wybór drogi przez las (tak, miejski las) i szutru z tzw. tralką.

2. Każdy ma jakieś problemy. Rozmawiałam dzisiaj z 69-letnim mężczyzną, który chce zainwestować pieniądze w mieszkanie, na które go nie stać. Rozważa zapożyczenie się. Ma mieszkanie w innej miejscowości, w którym mieszka. Inny mężczyzna, dużo młodszy, musi napisać pracę dyplomową. W swoim ojczystym języku. Swą pracę napisać musi, ale jak to zrobić bez znajomości zasad gramatyki, ortografii i interpunkcji....

Ja też mam problem. Albo nie mam czasu albo nic mi się nie chce. Robótkowo - zastój. Kulinarnie - bieda. Żeby nie było postu bez zdjęcia - pokażę Wam zające. Te pod stroikiem wiosennym (wyrzuciłam suche gałązki, o których wspominałam w poprzednim pście) i  te na łące ;-)



Ciągle pracuję nad garderobą idealną. Efekt - jeszcze więcej rzeczy, krórych chcę się pozbyć. Znajdziecie je w zakładce "z mojej szafy - wyprzedaż".  Jakby mi było mało własnych niepotrzebnych ciuchów, postanowiłam się zaopiekować kilkoma z szafy kuzynki. Sukcesywnie będę je wystawiać na allegro o TU.   


Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo. Przypominam, że wciąż zbieram zapisy na candy!

   

Komentarze

  1. Dylematy, dylematy... tak różne jak różnych osób/rzeczy dotyczą, ale czy bez nich nie byłoby nudno? ;))) Fajne kicajce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie by było ;-) Staram się to brać na wesoło, choć najczęściej takie hostorie strasznie mnie irytują...

      Usuń
  2. Zastój kiedyś w końcu odpuści :) A blogować trzeba, więc wklejanie wiosennych fotek jest jak najbardziej na miejscu :))) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne zdjęcia (zające rządzą!!!!! ;))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

Podsumowanie wyzwania 10 x 10 jesień

W kratkę