Przejdź do głównej zawartości

SAL las - skończony!

Ogłaszam wszem i wobec, że skończyłam obrazek Sal'owy. I oto jest. Tradycyjnie musi teraz swoje odleżeć i poczekać na wypranie, wyprasowanie i oprawienie. Do Świąt powinien się doczekać ;-)


A poniżej oprawiona dziewczynka z rowerem, z którą w miniony weekend się rozstałam. Powiem Wam - ciężko było. Nawet chłopaki agitowali, żeby została z nami ;-) Poszła jednak w dobre ręce pewnej uroczej blondyneczki lat 1.






A na tamborku robótka sezonowa - pokażę następnym razem!

Komentarze

  1. Gratulacje:)) a dziewczyna piękności:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna. Mam nadzieje ją jeszcze zobaczyć. Na żywo :) Ciekawa jestem co tam nowego wychodzi Ci spod igły, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ukończenia, ja uwielbiam ostatni krzyżyk wyszywać, wtedy jest ulga, że się udało i że dotrwałam do końca :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, piękny obrazek :) Będzie świetnie wyglądał w ramce. A dziewuszka na pewno cieszy oko nowej właścicielki :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziwię się, że ciężko Ci było rozstać się z tą uroczą dziewczynką :)
    Dziękuję za odwiedziny i udział w candy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

Podsumowanie wyzwania 10 x 10 jesień

Eksperymenty z garderobą - 7 ubrań / 7 dni