Przejdź do głównej zawartości

Spełnione marzenia

Ach, marzyło mi się kilka rzeczy: gałązki modrzewiowe z szyszkami, renifery, wianek i książka z Lidla. Gałązki nieoczekiwanie podarował mi los, gdy szłam do przychodni stomatologicznej z Chłopcem. Leżały sobie na środku drogi i świadczyły o silnym wietrze w nocy ;-)
 

Wianek i reniferki to prezenty od mojej utalentowanej Rodzicielki (dziękuję!).





Wiem, że o książce za naklejki nie powinnam myśleć jak o niedoścignionym marzeniu, ale kiedy dwukrotnie usłyszałam od pani kasjerki w Lidlu "już książek nie ma, będą jutro" zakiełkowała we mnie wątpliwość czy uda mi się ją dostać. Ale się udało, niespodziewanie dziś kiedy już bez nadziei, i bez sensu, zagadnęłam panią kasjerkę podając jej kartę płatniczą  "a książek to pewnie nie ma..." ;-) pani wyjęła i podała mi książkę. Tak, uwielbiam książki kucharskie. Gotowanie, cóż, jakby odrobinę mniej ;-)


Obrus, na którym leży książka to rękodzieło mojej Babci, która zrobiła go zanim jeszcze wyszła za mąż :-).

A to moja tajemnicza robótka, zamówiona na własność przez Chłopca. Brakuje już mi naprawdę odrobinę, ale z powodu drastycznego braku czasu, boję się że nie zdążę tego obrazka oprawić do Świąt.  


 Czeka mnie dość ciężki tydzień, ale już z nadzieją myślę o piątku :-)

Komentarze

  1. Fajnie, że marzenia Ci się spełniły:) Piękny masz widok z okna, ja marzę o takim:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby tak dalej! To takie krzepiące :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szyszki modrzewiowe w tym roku to mój nr 1! :)
    Pięknie u Ciebie! serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne świąteczne ozdoby. Bardzo mi się podoba ten ostatni, haftowany Mikołaj, przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za rok też będą święta :)) Jak nie na te to na następne mikołajek z haftu zawita ;)))) Wianek cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że marzenia Ci się spełniają :))) Prezenty od rodzicielki piękne! A książkę też mam, super jest :))) I chyba dobrze się zrozumiemy z tym brakiem chęci do gotowania... ;))) A za ukończenie mikołajka trzymam kciuki-czego się dla dziecka nie zrobi!! :))) Pozdrawiam ciepło :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla Ciebie i Twoich bliskich życzę wspaniałych, rodzinnych, uśmiechniętych, niespiesznych Świąt... :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne świąteczne dekoracje. A ten widok za oknem mmmmm :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

Podsumowanie wyzwania 10 x 10 jesień

W kratkę