Przejdź do głównej zawartości

Prezenty DIY

Czasami jestem pytana, co robię z obrazkami krzyżykowymi, które tak lubię wyszywać. Odpowiadam wtedy, że nie mam z tym problemu, bo głównie daję w prezencie. Rogacz, którego prezentowałam tu, po oprawieniu też poszedł w świat. Oto jak się prezentował skończony:
 

A dodatkiem, który zawsze pasuje do książki, która przecież jest świetnym prezentem - przynajmniej dla mnie - jest zakładka. Ta, nie chwaląc się, zwróciła uwagę nawet męskiej części towarzystwa, z lekką sugestią, że ukochanej też by się taka przydała. Dostanie ;-) w swoim czasie.

 
 
Lubicie takie ręcznie wykonane prezenty czy wolicie kupne?

Komentarze

  1. Zdecudowanie ręcznie robione!!! :) A sama też uwielbiam robić i dawać prezenty! Niewiele szydełkowych rzeczy mam zrobionych dla siebie :))) Ale to nic, bo cieszy radość obdarowanych :)))
    Hafcik cudny! Tak nieśmiało pomyślałam, czy może byś taki mogła wyszyć dla mnie...?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, kochana, że bym mogła, tylko nie obiecuję, że szybko. Ale będę pamiętać ;-)

      Usuń
    2. To super :D Skrobnęłam mailika :)

      Usuń
  2. Zdecydowanie robione :)
    A czy mnie również coś zrobisz? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla Ciebie to już nawet mam zaplanowane co :-) tylko na razie czeka na realizację. Pa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze daję w prezencie rzeczy wykonane przeze mnie samą, przynajmniej widać,że włożyłam w to swoją pracę i serce a i pamiątka zostaje :) Na pewno to lepsze niż gotowy prezent ze sklepu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Urok rzeczy robionych ręcznie

Wyzwanie KTM "Pod gruszą? Pod palmą?"

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie