Przejdź do głównej zawartości

Kolejna poszewka szydełkowa

Naprawdę mnie wciągnęło to szydełkowanie. Do wykonania wzoru african flower posłużyłam się instrukcją z bloga galeryjka za miastem Kolory podobne jak we wcześniejszych poszewkach, bo takie mam na stanie. Oj, czas chyba na zakupy włóczkowe. Ktoś zna dobre sklepy on line?


Od pewnego czasu nie mogę komentować Waszych postów, dwie przeglądarki:  opera i internet explorer nie chcą współpracować :-( ktoś zna rozwiązanie tego problemu? A może wiecie jak zapobiec atakowi spamerów na blog? Co prawda komentarze Anonimów nie są widoczne pod postami, ale dostaję ich przynajmniej kilka dziennie. A wcale nie chcę ;-(

Komentarze

  1. hehe. internet explorer, jak się mówi w komputerowym świecie, to program służący do ściągnięcia przeglądarki internetowej ;P Polecam chroma lub firefoxa jako przeglądarki. A jeśli bardzo lubisz operę to może wystarczy przeinstalować? Odinstaluj, zainstaluj i może zadziała jak trzeba.
    Niestety chyba nie ma innego sposobu na spamerów jak weryfikacja obrazkowa :( a ja tego tak nie lubię :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedzi :-)
      Metoda odinstalowania i ponownej instalacji opery (czyli wysiąść i wsiąść - może ruszy) niestety nie podziałała, więc się rozstałyśmy na rzecz firefoxa :-)
      Weryfikacji obrazkowej nie znoszę u innych, zniechęca mnie ona do komentowania, więc raczej pogodzę się z czyszczeniem skrzynki ze spamu. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Wciąga, wciąga! :) Też ostatnio robiłam african flower :)))
    Ja we włóczki zaopatruję się na allegro (najczęściej sprzedawca Kamini albo Twoja pasmanteria) albo w sklepach internetowych http://wloczkowo.pl/ albo też w sklepie galeryjki za miastem :)
    Co do przeglądarki to najlepiej działała mi Mozilla firefoks albo obecnie Google chrome.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki firefoxowi mogę znowu pozostawiać ślady na innych blogach :-) dzięki za namiary na sprzedawców włóczek :-)
      Mimo chwilowej niechęci do xxx do świąt postaram się wywiązać z naszej umowy :-)

      Usuń
    2. No to super :) Ja mam na razie szlaban na zakupy włóczkowe ;)))
      Spokojnie Kochana, mnie się nie spieszy:) Ja też mam trochę rozpoczętych szydełkowych prac i wszystko mi sie w czasie przeciąga.. :) Ale do świąt tez na pewno zdążę! :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

Podsumowanie wyzwania 10 x 10 jesień

Eksperymenty z garderobą - 7 ubrań / 7 dni