Przejdź do głównej zawartości

Czy to już koniec zimy,

czy nie, ja dorobiłam się nowej czapki. Mało tego, wykonałam ją samodzielnie, własnoręcznie, z zasobów włóczek jakie dostałam od Babci Eli.
Wzór z głowy, ilość oczek na "oko". Zaczynałam ją chyba z 5 razy, ale nie poddałam się i oto jest.
 


I pasuje. Oto dowód.
 

Ma tylko jedną wadę i wymaga dopracowania. Silny wiatr przewiewa przez nią niczym niezatrzymywany. W wolnej chwili oraz w przypływie weny planuję podszyć ją jakąś dzianiną czy polarem.

A na zakończenie sztuka. Mogę z nią obcować jadąc do pracy :-)
  
Przezroczysta pani skojarzyła mi się z postacią z książki, jaką ostatnio czytaliśmy z Chłopcem pt. "Koszmarna Przygoda" Grzegorza Kasdepke. Tam, w strugach deszczu chodziła przezroczysta kobieta, która podczas zakupów zgubiła swoje ciało, najpewniej zostawiła w przymierzalni. Modlący się do litery A  (Absolutu?) ładnie się wpisuje w klimat Wielkiego Postu. Ponieważ, z tego co zauważyłam, wystawy plenerowe są czasowe, już nie mogę się doczekać następnych dzieł.  




Komentarze

  1. Czapka wyszła bardzo ładnie :)
    i sztuka też ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, żeby jeszcze przez nią tak nie przewiewało ;-) to sukces byłby 100%

      Usuń
  2. Gratuluję wytrwałości, czapka śliczna:) To na "oko" czasami bywa zgubne, w taki sposób zrobiłam czapkę dla mojej Zuzi, może na drugi rok będzie dobra:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje! Moja Babcia czasem robiła dla mnie rzeczy na wyrost - pewnie tez szacowała wielkość na oko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapka wyszła świetnie a może będzie jeszcze okazja żeby ją ponosić :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawde powiedziawszy nie lubię zimy i zimna i po cichu liczę ze czapkę poużywam w przyszłym roku ;-)

      Usuń
  5. Czapka rewelacja i pasuje idealnie :) No to może juz nie bedzie tak wiało.. ;)
    Fajnie po drodze do pracy mijac sztukę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Irlandia - 14 dni zwykłego życia

Wyzwanie KTM "Pod gruszą? Pod palmą?"

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie