Przejdź do głównej zawartości

Wymianka

Dawno, dawno temu, czyli na początku 2014 r., umówiłam się anuk_pl z bloga Cóż wiesz o pięknie na  wymiankę: moje xxx na jej wyroby szydełkowe.
Dla anuk przygotowałam: jelonka


Turkusowe serduszko, jeden z moich ulubionych wzorów w 2014r.


i niespodziankę dla jej chłopaków, trzy miniaturowe koniki dalarma


Anuk wydziergała dla mnie poszewkę w granny heart, która skradła serce nie tylko mi, serwetkę - podkładkę na ławę i śliczny mały koszyczek. Tu je możecie zobaczyć prezenty jeszcze zanim dotarły do mnie <<KLIK>>


Tak komponuje się nowa poduszka z wcześniej wydzierganą przez mnie.


A tu koszyczek:


On z kolej kolorystycznie komponuje się z moim starym obrazkiem xxx, który robiłam z myślą o mojej babci.


Była to moja trzecia wymianka i oceniam, że bardzo udana! Jeszcze raz dziękuję kochana za cudne, perfekcyjnie wykonane rzeczy!

Komentarze

  1. I ja dziękuję!!! :D
    Wymianka udana na 1000%! ;))) Fajnie się u Ciebie rozgościły poducha i serweta :) I super, że turkusowy koszyczek też z czymś się dobrze skomponował :)) Niech dobrze służą! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Irlandia - 14 dni zwykłego życia

Wyzwanie KTM "Pod gruszą? Pod palmą?"

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie