Przejdź do głównej zawartości

Home sweet home

Mogę chyba śmiało oszacować, że przynajmniej połowa dekoracji w moim mieszkaniu została wykonana przeze mnie lub członków mojej rodziny. Mało mam rzeczy ze sklepów z dekoracjami do mieszkań, a te nieliczne najczęściej były prezentami. Sama kupiłam na przykład te ptaszki.
Najnowszą dekoracją spod znaku rękodzieła jest ta śliczna zawieszka od mojej Mamy (jeszcze raz dziękuję!).


Bardzo lubię motyw domku i mam w planach jakieś obrazki xxx o takiej tematyce. Ale, że ostatnio po drodze mi z szydełkiem, więc nie wiem kiedy nastąpi realizacja moich planów.

Komentarze

  1. bardzo fajny domek :) a link do ptaszkó nie działa ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! Link już naprawiony :-)

      Usuń
  2. Haft + szydełko - rewelacja!!! Pogratuluj Mamie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny prezent! Zdolna mama to i córka zdolniacha! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Twojej Mamy za taki piękny domek! :) Widzę, że nie tylko ja odziedziczyłam pasję do rękodzieła po mamie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Hehe, myślę, że jest nas nawet więcej :-)

      Usuń
  5. Twoja mama podarowała Ci super zawieszkę i zadbała nawet o czerwony dach i trawkę, super :).

    Ptaszki rewelacyjne :).

    OdpowiedzUsuń
  6. super hafcik :)
    takie przedmioty mają swój charakter, urok i klimat!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak i są jedyne w swoim rodzaju :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

Podsumowanie wyzwania 10 x 10 jesień

W kratkę