Przejdź do głównej zawartości

Kreatywna sobota

Jako, że sprawy porządkowe ogarnęłam w czwartek sobotę mogłam wykorzystać w przyjemniejszy sposób :-) dziergając kolejną poszewkę.



Kolory trochę mdłe, ale myślę, że finalnie powinna się ta poszewka ładnie wkomponować w jasne wnętrze i szarą sofkę. To oczywiście okaże się za jakiś czas. I jeśli przyszła właścicielka zezwoli to też będziecie mogli (mogły?) to ocenić.



Z okazji porządków zrobiłam sobie taką aranżację na starej maszynie po mojej Babci:



Kwiatek irysa złamany przypadkiem, jestem ciekawa czy się rozwinie w domu. W takiej postaci też mi się podoba.

I na koniec coś słodkiego - kruche ciasto z rabarbarem. Ciasto kruche zrobione z wypróbowanego przepisu na jabłecznik, przełożony rozgotowanym wcześniej rabarbarem z cukrem i cynamonem.



Dajcie znać w komentarzach czy chcecie, żebym zamieściła tu przepis na moje ciasto. Nieskromnie powiem, że udaje się zawsze, a bardzo prosto się je robi :-) 

Komentarze

  1. Oczywiście, dawaj przepis. Kocham rabarbar każdej wiosny i każdego lata w postaci ciast i kompotów!
    Piękne dzierganie!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę bardzo! W następnym poście :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Milutko wykorzystana sobota :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nawet małż obiad porządził! O!

      Usuń
  4. Ach, ta maszyna. Śliczna aranżacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Karolciu! Pamiętasz tą maszynę, co?

      Usuń
    2. Jak mogę jej nie pamiętać. Tej wspaniałej zabawy na pedale i ten dźwięk który wydawała gdy babcia zdecydowała się przy mnie coś uszyć :)

      Usuń
  5. Poduszka na pewno będzie się super prezentować :).

    Taka maszyna w domu, to skarb i ładnie ją "ubrałaś" :).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Wyzwanie KTM "Pod gruszą? Pod palmą?"

Irlandia - 14 dni zwykłego życia

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie