Przejdź do głównej zawartości

Już zaraz, już za chwilę

Jutro nasz wielki dzień, Chłopiec skończy I klasę :-) I wreszcie skończą się nekające mnie od miesiąca pytania, powtarzane kilka razy dziennie: za ile dni koniec roku? Pani nie dostanie kwiatka, mimo, że chciałam Chłopca zaciągnąć do kwiaciarni by wybrał... powiedział, że Pani nie chce i absolutnie nie. Udało mi się w zamian namówić go do wykonania laurki:


projekt i wykonanie: Chłopiec

Mam nadzieję, że ani brak kwiatka ani tekst na laurce nie okaże się faux pas :-) Jak myślicie panie nauczycielki?

Komentarze

  1. ale się napracował, brawo :) pani Hania na pewno się ucieszy

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że nauczycielka widząc taką pracę na pewno będzie bardzo wzruszona :).

    A z kwiatkami są zawsze problemy ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Okazało, się że połowa klasy i tak przyniosła kwiatki, jedno dziecko jakąś ikebanę z suszków czy sztucznych kwiatów (z daleka wyglądała na kupną) i tylko Chłopiec laurkę :-) Pani powiedziała, że nad łóżkiem powiesi :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

Podsumowanie wyzwania 10 x 10 jesień

W kratkę