Przejdź do głównej zawartości

Na candy zapraszam!

 
 Zgodnie z zapowiedzią - niespodzianka dla moich drogich czytelników! Candy! 

Upominkiem będzie ta szydełkowa poszewka (bez wypełnienia) na poduszkę o wymiarach 40 x 40 cm.



 Możecie ją obejrzeć też tu i tu :-). Mam nadzieję, że upominek przypadnie Wam do gustu :-)


Zasady:

1. Wyraź chęć wzięcia udziału w zabawie - w komentarzu pod tym postem. Do zabawy zapraszam osoby prowadzące blogi i nie posiadające blogów. Anonimowych czytelników chcących wziąć udział w losowaniu proszę o podpis (w celu identyfikacji) i pozostawienie adresu e-mail do korespondencji. W komentarzu napisz też jakie jest Twoje ulubione połączenie kolorów :-)  - warunek konieczny.

2. Jeśli prowadzisz bloga - poinformuj swoich czytelników o moim candy zamieszczając na swoim blogu podlinkowaną do tego posta poniższą grafikę - warunek konieczny.



3. Na zapisy czekam do 31.08.2015. W ciągu kolejnego tygodnia poinformuję Was o wyniku rozdawajki. 

4. Dołączenie do obserwatorów nie jest konieczne. Będzie mi bardzo miło, jeśli zechcecie do mnie zaglądać i dlatego połączycie do obserwatorów. Czułam się trochę niefajnie, kiedy po ostatnim candy kilka osób zaraz po ogłoszeniu wyników zrezygnowało z obserwowania bloga. 

5. Poszewkę wyślę na adres w Polsce. Ostatnio mam złe doświadczenia z wysyłaniem poszewek za granicę (list z prezentem dla mojej siostry niestety do niej nie dotarł). Więc jeśli mieszkasz za zagranicą, a wygrasz moje candy, będę Cię prosiła o podanie adresu rodziny/przyjaciół w Polsce i na ten adres prześlę Ci wygraną. 

Czy ktoś chętny? Zapraszam!


Komentarze

  1. Poszewka przecudna... taka kolorowa i optymistyczna ,cieszy oczka bardzo .Musiałam coś napisać, bo bardzo mi się podoba.Jednak dam szanse innym w zabawie .
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna! Chętnie się zapisuję :). Trudne pytanie z tymi kolorami zadałaś! Nie ma jednoznacznej odpowiedzi bo latem lubię biel z turkusem na sobie, w domu złoto z ochrą, na tarasie róż z białym i błękitem a w sypialni len z ecru i nawet czarną kropkę do tego! I co Ty na to? :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna jest oj cudna chętnei przygarne , lubię róż z szarym , fiolet ze szmaragdem , pastele mieta róż cytrynka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ja ja chętna. Ostatnio mam bzika na punkcie szydełkowych tworów. Sama nie umiem i żałuje ogromnie. Poduszka marzy mi się od dawna. A jesli wygram będzie fajnie ją mieć w nowym M-.
    Dla mnie taka kolorowa jest idealna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna jest :) Z chęcią się zapisuję :)
    Banerek na pasku bocznym mojego bloga-http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Poduszka jest cudna i zawsze, gdzieś tam mi się taka marzyła :).

    Z chęcią się przyłączę do zabawy :).

    Moje ulubione połączenie kolorów, to brązowy z żółtym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością się zapisuję, banerek porywam na bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. chętna jestem i ja, bo uwielbiam poszewki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ahaaa i zapomniałam napisać, że uwielbiam turkus w zestawieniu z brązem, róż i biel, pastelowe błękity i kolory łososiowe

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna poszewka :)
    Nie mam jednego najukochańszego zestawu kolorów ale ostatnio uwielbiam szary w połączeniu z żółtym oraz turkus z fuksją. Uwielbiam też... tęczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się także przyłączę do zabawy :)
    Marzy mi się taka poducha
    co do kolorów to różnie... ale na pewno biel, czerń, szarość, mięta, ....ostatnio mam większą chętkę na niebieski.
    banerek na blogu http://mebelkidanielki.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętny, chętny! Aż wstyd, że sama jeszcze takiej kolorowej tęczy sobie nie wyszydełkowałam...więc staję w kolejce u Ciebie ;)))) Podusia jest śliczna! :)
    A moje ulubione połączenie kolorów niejedno jest... ;) Lubię musztardowy z szarym - to w garderobie :) A w domowych kątach...moja ulubiona zieleń! z fioletem albo czerwienią :))) Jeszcze jest dużo innych zestawień kolorów...ale te są naj :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam połączenia pastelowe-błękity, róże, mięty, lubię też szarości z mocna kroplą koloru. Piękna poszewka! Z miłą chęcią staję do kolejki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczna. Poproszę :)
    http://zzielonejwyspy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna. Też się zapisuję. Ulubione połączenie kolorów - żółty, niebieski, zielony, pomarańczowy. Baner na blogu http://malutkie-marzenia.blogspot.com/ już jest. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ustawiam się w kolejce
    http://uoliuoli.blogspot.com/
    a najbardziej kocham biel, srebro i wszystkie wariacje w tym temacie...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka cudna podusia, chętnie zapiszę się na Twoje Candy :) Kolorki nie grają roli, gdyż zachwyciła mnie i ta ze zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Poduszka śliczna... Biorę udział, baner wisi już na blogu, przy u mnie też CANDY :) Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna , uwielbiam takie poduszki, zabieram banerek i zostawiam słoneczne pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  21. ale super pomysl

    zawsze chcialam taka mega kolorowa pozytywna poduche. poloczenie kolorystyczne - tecza bedzie super :)

    i tak bedzie w salonie gdzie braz i czerwien przewazaja by pokazywac sie wszystkim :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Ustawiam się w kolejce http://uoliuoli.blogspot.com/. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Ajjajaj taka poszewka to moje marzenie od lat :) zaciskam kciuki chucham i biorę udział w zabawie :))

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna poszewka :) dopisuje się :) bardzo lubie wszelkie połączenia z czernią a ostatnio również biel z szarym oraz brązy i beże :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo bym chciała umieć robić takie poszewki. Niestety, nie wychodzą mi kompletnie toteż z nadzieję zapisuję się na zabawę u Ciebie. Zapraszam też na Powoluśku, bo u mnie również trwa candy

    OdpowiedzUsuń
  26. Takie poduszeczki do dla mnie coś pięknego ale ja to tylko małe kwiatki na szydełku robię więc chętnie przygarnę :-). A kolorki to ja lubię w zestawieniu fiolet i beż i tak mam w pokoju. Pozdrawiam i zapraszam również do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie wezmę udział w Twojej rozdawajce, wspaniała poszewka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim ulubionym połączeniem kolorów jest biały i niebieski. Na pewno będę często zaglądać na Twój blog.

      Usuń
  28. Witaj,
    nie posiadam niestety bloga, ale zgłaszam się i pozostawiam email: ))
    klaudia1208@interia.pl
    Moje ulubione połączenie kolorów to mięta i pudrowy róż, dla mnie tworzą świetną całość:)
    Poszewka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  29. Moje ulubione zestawienie kolorów to turkus i złoto
    blog obs jako Zdzisława Imianowska
    e-mail rybkazg2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Moje ulubione zestawienie kolorów to turkus i złoto
    blog obs jako Zdzisława Imianowska
    e-mail rybkazg2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Niestety nie posiadam bloga, ale z chęcią wezmę udział w super konkursie! Niedawno kupiłam mieszkanie wraz z narzeczonym i każdy, najmniejszy drobiazg do naszego salonu jest na wagę złota. A ta poszewka jest absolutnie przepiękna!!
    Zgłaszam zatem chęć wzięcia udziału w konkursie.
    Katarzyna Nowak

    email - usiadzwygodnie@gmail.com

    Moje ukochane połączenie kolorów to.. Hmm.. Wybór jest ciężki. Uwielbiam szary + biel lub klasyczny brąz + beż. Dlaczego akurat te kolory? I tutaj bede posilkowac sie moim nowym ukochanym M3 - w tych kolorach jest glownie urzadzone moje mieszkanie i czuje sie w nim absolutnie fantastycznie. Dodatkowo - do takich zestawow kolorystycznych pasuje naprawde wiele (kolorowych) dodatkow!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo oryginalna poszeweczka:) Uwielbiam poszewki i poduszki w różnych formach i kolorach.
    Moje ulubione kolory to szary i w dodatkach do niego mięta, pastelowy róż i biel.
    Na szydełku niestety nie potrafię dziergać i chętnie ustawiam się w kolejce po tak wspaniałą, kolorową poszewkę:)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. Poszewka ślicznie kolorowa :) Chętnie zapiszę się na candy. Pozdrawiam Pstro!

    OdpowiedzUsuń
  34. Staję w ogonku po tą piękność. iglamalowane1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też się z chęcią zapiszę, poszewka śliczna a ja dziergać nie umiem ani ani, więc sama sobie nie zrobię - muszę wygrać, no cóż.
    Jeśli chodzi o kolory to trudne pytanie, ale na dzień dzisiejszy powiedzmy - beż z granatem

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeszcze ja w kolejce , może się uda wreszcie coś wygrać , a poduszka jest przepiękna , ja widziałabym ją w odcieniach szarości i bieli :) Banerek zamieszczam i obserwuję :) Emila http://misschic82.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Witaj,przepiekna ta poszewka i z przyjemnoscia jak mozna sie na nia zapisze.Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Chętnie dołączę do zabawy:) poszewka piękna i kolorowa.Szydełkowania próbuję i chyba się do tego nie nadaję,ale co jakiś czas powtarzam podejścia:) pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  40. Z chęcią się zapisuję:) Piękna poszewka! Pozdrawiam, Gosia. PS. Banerek na gosiaczkowepasje.blogspot.com. Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem anka takich poduszek tak ze probuje moich szansBardzo lubie kolorowe tak jak na zdjeciu z bialym lub jasnoturkusowym albojasniutkorozowym tlem.Serdecznie pozdrawiam
    Ola email:sosenka@hotmail.fr

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczna poduszka.... Z radościa zapisuję sie do zabawy. A jesli chodzi o ulubione kolory to zawsze wszelkie odcienie niebieskiego, a ponad to biel, szary, czerwony - wszystko zalezy od mojego nastroju i por roku.
    Pozdrawiam
    Babaga
    detlew@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  43. Zobaczyłam tę poduszkę u Bevy w banerku i już nie mogłam oderwać od niej wzroku . I choć to ostatnia chwila, zapisuję się, bo nadzieja umiera ostatnia.;) Moje ulubione połączenie kolorów to czerwień z szarością. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja kiedyś zobaczyłam taki kocyk i tak mi się spodobał ze zapragnęłam go zrobić, a ze jeszcze nie umiem (nigdy nie szydełkowałam) i nie bardzo mam czas przy 2 małych urwisów to marzę o tym ze kiedyś będę go miała, ale chętnie na początek taką podusie bym przytuliła :-)
    a co do moich ulubionych kolorów to osobiście uwielbiam fuksję :-), a lubię łączyć brudny róż z szarością :-) Pozdrawiam serdecznie. Fantastyczny blog. Musze się wreszcie zmobilizować i zakupić szydełko....tylko od czego zacząć? hmm...
    Ania majcherania@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Z ogromną przyjemnością zapisuje się na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki:)
    pozdrawiam Cię serdecznie
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Irlandia - 14 dni zwykłego życia

Wyzwanie KTM "Pod gruszą? Pod palmą?"

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie