Przejdź do głównej zawartości

Korona - cd

Ostatni raz koronę pokazywałam w styczniu << TU>> i od tamtego czasu aż do tego tygodnia leżała zapomniana w szufladzie. Wystarczyły dwa popołudnia spędzone z odrabiającym lekcje Chłopcem by pojawił się na niej czwarty element. Robótki ręczne mają na mnie uspokajający wpływ, gdy spędzam popołudnia na towarzyszeniu Chłopcu w odrabianiu lekcji. 



Ostatnio w pracy borykam się z dość trudnym zadaniem do wykonania. Z początku przeraził mnie ogrom pracy. I wtedy pomyślałam sobie, że dam radę, gdy podejdę do tego jak do obrazka xxx. Wystarczy, że każdego dnia zrobię choć trochę, a praca będzie się posuwać. Jeszcze nie skończyłam, ale zadanie już mnie nie przeraża :-) Nie wiem, jak bym sobie radziła gdybym nie była uzależniona od rękodzieła :-)

I na koniec mój amarylis. Jestem bardzo z niego zadowolona :-)



Komentarze

  1. Witam serdecznie,
    Nazywam się Klaudia. Serdecznie zapraszam Cię do dołączenia do nowego serwisu Platforma Kreatywna http://platformakreatywna.com/, gdzie zrzeszamy wszystkie kreatywne strony. Swoim klubowiczom oferujemy zniżki na produkty, informacje o wydarzeniach, spotkania oraz darmowe pliki do pobrania. Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny amarylis!! I brawo za świetne podejście do wyzwania w pracy! :)
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Amarylis cały czas jeszcze kwitnie, wiec cieszę sie nim :-) niestety jeśli chodzi o prace to mam tendencje do przerażania sie ogromem niektórych zadań i dlatego muszę sobie tak tłumaczyć żeby sie nadmiernie nie stresować - wiadomo, czasu zawsze mało :-)

      Usuń
  3. Mnie też robótki uspokajają, a zwłaszcza haft krzyżykowy. Dawno nic nie wyszyłam, od pewnego czasu częściej w Photoshopie się wyżywam.

    Korona fajnie wychodzi, a amarylis wygląda cudnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba na każdą z nas robótki działają uspokajająco :).

    Najważniejsze, że coś przybywa na koronie, a w pracy ubywa ;).

    Kwiatek super :).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Wyzwanie KTM "Pod gruszą? Pod palmą?"

Irlandia - 14 dni zwykłego życia

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie