Przejdź do głównej zawartości

TUSAL 2016 kwiecień

Mam wrażenie, że już dzieliłam się z Wami moimi odczuciami na temat czasu. Mija on mi w szybkim tempie :-) Może to wina tego, że mam dużo zajęć i nie pamiętam, kiedy się ostatnio nudziłam. A może nudzenie się jest po prostu czymś, co przytrafia się dzieciom (Chłopiec miał takie etap w wieku przedszkolnym :-).
Ale do rzeczy! Tak prezentują się słoik i korona w kwietniu. Chociaż tego nie widać przez ozdobę nasłoikową, poziom wypełnienia jest podobny do tego jaki był w marcu. 




Komentarze

  1. Jeszcze troszkę i korona będzie gotowa :) Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) ciagle aktualne: jeszcze trochę :-)

      Usuń
  2. Już się pięknie prezentuje korona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Ale już chciałabym zobaczyć ja w pełnej krasie :-)

      Usuń
  3. Pewnie na dzień dzisiejszy masz już skończoną koronę ;).

    Oj, tak czas zdecydowanie za szybko ucieka ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie, ale już dużo nie zostało:-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Irlandia - 14 dni zwykłego życia

Wyzwanie KTM "Pod gruszą? Pod palmą?"

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie