kolorowe diamenciki z kwadratów babuni w wersji mini

Metodą prób i błędów dążę do celu.  Bez względu na to czym jest. I przyświeca mi motto: "nie przejmujemy się głupotami". Ostatnio często sobie to powtarzam. 

Łapiecie szczęśliwe chwile? Zamrażacie je na zdjęciach czy może za riennaherą <<<< klik>>>> powtarzacie "jeśli to nie jest miłe, to nie wiem co jest!"

Mi dużą przyjemność sprawił widok mojego nowego wytworu. Tak, tego, który rodził się wśród wątpliwości. Oto on:






I gotowa poszewka:




Jeśli to nie jest miłe, to nie wiem co jest! Pewnie jeszcze nie raz wykorzystam ten wzór w innych kolorach :-)
Jak się Wam podoba?

Komentarze

  1. Bardzo mi się podoba, białe tło wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i w 100% zgadzam się z Tobą w kwestii białego tła :-) pozdrawiam!

      Usuń
  2. Prześliczna poduszka.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ale matko ile pracy ..tyle dziergania...
    fajne kolorki. czekam na kolejne projekty :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię tą pracę :-) Na pled z takich maleństw bym się nie porwała, ale poszewkę jeszcze pewnie jakąś w tym stylu zrobię. Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Śliczna poduszka! Nie sposób się nie uśmiechnąć na jej widok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna poduszka :) Lubię takie kolorowe dodatki do domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz mieć bardzo przytulnie w domku, zatem :-) pozdrawiam!

      Usuń
  6. Rewelacyjna podusia Ci wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezmiennie zachwycasz:) Pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, Twoje słowa - miód na moje serce :-) Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Śliczne diamenciki! Mówiłam, że będą super wyglądać :) i też sobie często powtarzam "nie przejmuj się głupotami" i w sumie całkiem nieźle mi wychodzi to nieprzejmowanie się ;) Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak trzymaj! Pozdrowienia ślę :-)

      Usuń
  9. Poszewka super się prezentuje :).

    Bardzo mi się podobają poszewki, pledy, koce z kwadratów czy kwadracików szydełkowych :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pledy też mnie zachwycają, ale gdy pomyślę o dziesiątkach zakończeń włóczek do schowania ..... i ilości włóczki jaka jest potrzebna do ich wydziergania.... to zachwycam się nadal, ale mój zapał do ich wykonania jakby stygnie :-) Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Piękna poszewka :-) Cudne diamenciki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podoba :-) Pozdrawiam!

      Usuń
  11. WOW! Superaśne te maleństwa. Pięknie wyszły!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz