Przejdź do głównej zawartości

Poezja to nie jest

Post jedynie dla czytelników o mocnych nerwach i małej wrażliwości literackiej, bo dzisiaj będę pokazywać Chłopca i moje twory grafomańskie :-)

Wiersz Chłopca - napisany jako praca domowa. Podczas odrabiania lekcji Chłopiec utrzymywał, że wiersz ma być o wiośnie, a dwie godziny później okazało się, że o maju - stąd mała korekta :-)


W ostatnim wersie zostało "wiosno", żeby nie było, że to wyznanie skierowane do koleżanki z klasy - Majeczki :-) 

Po przeczytaniu pracy domowej Chłopca (lekcje tym razem odrabiał z towarzyszeniem taty) nabrałam ochoty na moją wersję wiersza o maju :-)


Tak! w dniu powstania "wiersza" urządzałam grilla :-)

I jedne z moich ulubionych kwiatów, mam wrażenie, że w ostatnich czasach nieco zapomnianych, frezje.  


Komentarze

  1. Rozbawiła mnie ta korekta. Faktycznie byłoby trochę niezręcznie gdyby ktoś zasugerował, że chodzi o Maję. Przypomniały mi się zaraz Dzieci z Bullerbyn, kiedy to Olle powiedział, że kocha Lisę ale zaraz sprostował, że mówi o swojej mamie.
    Śliczne frezje. Ja też je bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Istniała możliwość, ze dzieci bedą swoje wiersze czytać na głos przed cała klasą :-) a ze to już druga klasa, wiec tematy damsko-męskie są na czasie. Muszę odświeżyć sobie i Chlopcu dzieci z Bullerbuyn bo już tej sytuacji nie pamiętałam, ale pasuje idealnie :-) dziękuje i pozdrawiam!

      Usuń
  2. Hihihi, no naprawdę świetne (u)twory! ;)) I kwiaty śliczne!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Wyzwanie KTM "Pod gruszą? Pod palmą?"

Irlandia - 14 dni zwykłego życia

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie