Przejdź do głównej zawartości

Granny squares połączone i wygrana w candy

Z połączenia kwadratów babuni wyszła taka oto poszewka:



Tradycyjnie jest jednostronna, naszyta na bawełnianą poszewkę w kolorze białym. Sposoby jak połączyć kwadraty możecie zobaczyć na blogu D.I.Y w zamach zajęć z cyklicznego szydełka.





Jak łączę kwadraty babuni?

Czasem kwadraty babuni ze sobą zszywam lub łączę oczkami ścisłymi (wtedy otrzymuję wyraźnie zaznaczoną granicę pomiędzy nimi), ale najczęściej stosuję sposób opisany na blogu KOT BURY, polegający na wrabianiu ostatniego okrążenia danego kwadratu w już gotowy. Tak, wiem zapis słowny jest mało zrozumiały, dlatego jeśli jesteście ciekawe jak to wygląda w praktyce, koniecznie odwiedźcie blog Kota ;-) 

***

Bardzo dużą radość sprawiła mi  niespodzianka od Aliny z bloga Aliwero, która nagrodziła w swojej zabawie mój komentarz. Jeśli nie znacie jej bloga to zachęcam Was gorąco do jego odwiedzenia!
Alina sprezentowała mi cudnego kotka (będzie idealnym prezentem dla małego chłopca) i piękną bransoletkę (która pasuje mi do wszystkiego!). Bardzo Ci Alino dziękuję!


Hmmm, tak sobie myślę, że czas nauczyć się szydełkować coś innego niż kwadraty w kwadratach, koła w kwadratach i "kwadratowe" serca. Tym bardziej, że umówiłam się z pewną miłą osóbką na wymiankę, w której przygotuję wzór, którego dotychczas nie robiłam. Mam nadzieję, że podołam :-)
Miłego weekendu!

Komentarze

  1. Piękna poszewka!
    Gratuluję wygranej. Ja też mam takiego kotka od Aliny. Przeszła mi wprawdzie przez głowę myśl, że mogłabym go dać córce ale szybko ją przegoniłam (tą myśl, a nie córkę). Kotek jest mój i nikomu go nie oddam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje gratulacje! A Twoje kwadraty podziwiam nieustannie.Nowy wzór i nowe wyzwanie i doświadczenie:) pozdrawiam serdecznie Moniko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie stworzyły jedną całość. Coraz bardziej mnie kusi narzuta z kwadratów, a teraz i poduszka do kompletu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ta poduszka! Lubię takie kolorowe dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kolorowa poszewka. Super. Dziękuje za udział w zabawie Cyklicznego Szydełka. Pozdrawiam - Majalena

    OdpowiedzUsuń
  6. Super podusia wyszła! :) Takie to zawsze będą cieszyć oko :) Ciekawa jestem Twojego nowego wyzwania szydełkowego :))) Działaj i pokazuj efekty! :) Gratuluję wygranej, śliczne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

Spódnica z sukienki

L jak len i lektury