Przejdź do głównej zawartości

Poszewka c2c

czyli  corner to corner (od narożnika do narożnika)

Jak tylko zobaczyłam na blogu Majaleny cudną poszewkę z wizerunkiem szopa zakochałam się bez pamięci i powzięłam zamiar opanowania nowego wzoru.  I jaka była moja radość, gdy Majalena opisała krok po kroku sposób wykonania tejże na blogu DIY << o tu >>> !

Kolejna poszewka miała być prezentem dla pewnej bardzo miłej osóbki, której na dodatek jestem wielkim dłużnikiem, bo zawsze kiedy zwracam się do niej o pomoc to pomaga mi zupełnie bezinteresownie. Ponieważ dotychczas nie udało mi się zdobyć od niej informacji jaka poszewka ucieszyłaby ją najbardziej, postanowiłam ograniczyć wybór i pokazałam kilka wzorów c2c. Wybór został dokonany, a tak wygląda realizacja:



C2C robi się bardzo przyjemnie, chociaż nie obyło się bez kilku potknięć i prucia. Błędy na szczęście szybko się ujawniają i prucie dotyczy tylko 1 - 2 rzędów. 


Tradycyjnie zdjęcie na sofie w towarzystwie innych szydełkowych poszewek
 Wzór c2c daje całe mnóstwo możliwości. I oprócz poszewki z szopem, mam już w głowie listę wzorów na poszewki wykonane wzorem c2c. 

Wzór wykonany w ramach zajęć cyklicznego szydełka



Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny i komentarze!

Komentarze

  1. Cudna poszewka - piękny wzór :-)
    I mnie zachwycił szop... i sposób dziergania tych poduszek :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Szop jest następny do wykonania :-) pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  2. Świetna poszewka. Wzór nadaje jej miękkości.
    Chyba sobie taką wydziergam :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie można chyba usłyszeć milszego komplementu niż Twój :-)! Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  3. Wielkie WOW!!! Cudnie wyszła. Fantastyczny wzór, wielkie brawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodałam Twoją poduche do naszej kolekcji :)

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się ta metoda, zapisuję ją na listę ,,rzeczy do wypróbowania" :)
    Dodatkowo marynistyczne wzory uwielbiam, zwłaszcza że mieszkam tak daleko od morza...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj koniecznie :-) bardzo przyjemnie sie robi ta kotwice. Pozdrawiam!

      Usuń
  5. WOW!!! Ale cudna poszewka! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też zwróciłam uwagę na ten wzór szydełkowania...ale kiedy go wypróbuję...? nie wiem... ;) Piękna podusia Ci wyszła! :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Wyzwanie kameralna szafa 10x10 wiosna

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

TUSAL październik i moje nowe sukulenty