Przejdź do głównej zawartości

TUSAL 2016 wrzesień

Chyba po raz pierwszy nie zaskoczyła mnie data nowiu i termin pokazania słoika. 



1 września to dzień powrotów: do szydełkowania, gotowania z użyciem warzyw wyhodowanych w ogródku, szkoły, wzmożonej pielęgnacji włosów (olej :-)


Po powrocie z urlopu do domu odczułam potrzebę zmian w mieszkaniu, polegających na pozbywaniu się nadmiaru przedmiotów. Oddałam nieużywane ubrania, wystawiłam książki na allegro. Ku mojemu zdziwieniu sprzedałam 3 książki małża (i to tom 3 i 4 pewnej opowieści) i tylko jedną moją. Po 20 września wystawię niesprzedane książki ponownie, a gdy nadal nie będzie zainteresowania oddam do biblioteki. Z komody w salonie usunęłam połowę bibelotów i jestem zadowolona z jej wyglądu.


"Eksperymentuję" z instagramem :-) Jeśli jesteście ciekawi zdjęć, jakie tam zamieszczam to zapraszam na profil @maneruki  

Komentarze

  1. A wiesz, że mnie też zaskoczyła ta data? Dwa razy sprawdzałam, czy to na pewno 1-go września.;) Coś ładnego szydełkowego się wyłania.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wyłoni się niebawem i spełni pokładane w udziergu nadzieje :-) pozdrawiam!

      Usuń
  2. Też robiłam ostatnio przegląd szafy...a jeszcze by się przydało ;) Miłego szydełkowania! :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miesiąc później - czyli u progu października - stwierdzam to samo - jeszcze przydałoby się ta szafę przejrzeć jeszcze raz. Skąd mi się w niej bierze tyle rzeczy ;-)

      Usuń
  3. Ja też zaczynam na instagramie :) już u Ciebie byłam i obserwuję :) @mruwkizyrafy

    OdpowiedzUsuń
  4. oj ja na podobnym etapie jestem- sprzatam przestrzen ale tego tyle ze tak szybko nie idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak jest mniej to też jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Wyzwanie kameralna szafa 10x10 wiosna

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

TUSAL październik i moje nowe sukulenty