Przejdź do głównej zawartości

Wymianka świąteczna w Klubie Twórczych Mam - podsumowanie

Chociaż do Gwiazdki jeszcze sporo czasu, ja już pochwalę się świątecznym prezentem! Wymiankowym, z zabawy zorganizowanej na blogu Klub Twórczych Mam 

Założeniem zabawy było wysłanie do kolejnej osoby z listy prezentu składającego się z książki, własnoręcznie wykonanej kartki świątecznej i małego upominku, też własnej produkcji. 

Zobaczcie co dostałam od Iwony, piszącej bloga Prezent Sam w Sobie



Jestem zachwycona karteczką i zawieszką! Oglądam i oglądam i nadziwić się nie mogę :-) Piękne i kunsztowne. Nie tylko, że nie dostałam takiej karteczki nigdy dotąd, ba! nawet takiej na żywo nie widziałam! Książka wygląda na ciekawą i pewnie niebawem zacznę ją czytać. Bardzo dziękuję! 



Ja przygotowałam prezent dla Ani z Zapiecka.


Szczerze, to wahałam się czy wziąć udział w tej wymiance, bo nie umiem robić kartek.... nie czuję tego klimatu, papier ze mną  nie współpracuje, a klejem obklejam wszystko..... dookoła. Ale się zapisałam. Potem przeszukałam internet pod kątem kartek świątecznych. Spodobał mi się ten projekt Pinjacolady i on był inspiracją dla mojej kartki. 

Oczywiście, przed wysłaniem, kartkę wypełniłam :-) 

Kto ciekawy, kto co od kogo dostał, musi zajrzeć do Klubu Twórczych Mam :-)

Komentarze

  1. Przyznam się, że pierwszy raz wzięłam udział w takiej zabawnie i bardzo mi się spodobało :)) piękne rzeczy dostałaś ale i ja nie mogę się napatrzeć na te misiątka :)) karteczka jest bardzo pomysłowa, a książka już czeka w kolejce :)) bardzo Ci dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa wymianka i piękne prezenty! A Twoje misie są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Papier nie współpracuje, Monia bajki nam opowiadasz!?Kartka rewelacja! Prezenty piękne i obie strony na pewno uradowane:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnym pomysł i bardzo fajna inicjatywa ! Nie jestem mamą ale może kiedyś w przyszłości... wówczas z przyjemnością chciałabym zostać członkiem takiego klubu - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prezenty.
    A Twoja kartka jest bardzo ciekawa :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z tą wymianą :) Nie dość, że dostanie takiego podarunku bardzo cieszy, to zrobienie czegoś i wysłanie komuś zapewne sprawia radość jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Irlandia - 14 dni zwykłego życia

Wyzwanie KTM "Pod gruszą? Pod palmą?"

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie