Przejdź do głównej zawartości

Pasy bieli i błękitu

Gdy tylko zobaczyłam tą sukienkę na wieszaku, w mojej wyobraźni pojawiły się parasolki i leżaki w  nadmorskich kurortach, pełnia lata i wakacje. Oraz pościel, o jaką toczyłyśmy boje z siostrą, gdy byłyśmy w podstawówce. Obie uwielbiałyśmy jej wzór, więc trudno, trzeba było się nią dzielić.


Sukienka zadebiutowała nie w kurorcie a nad jeziorem i w lesie. Uwielbiam ją nie tylko za wzór, ale i za 100% bawełny, minimalistyczną formę i długie rozporki po bokach. Przetestowałam ją w związaną w pasie z przodu i z tyłu, i pierwsza z tych wersji podoba mi się bardziej.

 Mam wrażenie, że ta sukienka to jeden z ever greenów, nigdy nie będzie ani krzykiem mody, ani ewidentnie niemodna. Modne za to, jest wszystko, co można zobaczyć w filmie Hardkor Disko (Tu znajdziecie super recenzję Ewy Kitlińskiej). Film wizualnie bardzo ładny, z ciekawą ścieżką muzyczną, i taki, że nie umiem powiedzieć czy polecam. Na pewno inny niż te, które widziałam wcześniej.
Kolorystyka mojej sukienki nawiązuje do okładki książki Slow life Joanny Glogazy. O ile Slow fashion była dla mniej swego rodzaju bodźcem do działania i zmiany mojego nastawienia do kupowania ubrań, o tyle Slow life czytało się przyjemnie i  właściwie tyle. Uważam jednak, że osoby szukające pasji, oderwania od codzienności i zmęczone swoim dotychczasowym życiem, mogą z niej sporo wynieść. Joanna podaje dużo możliwości, cytuje różnych autorów i pod tym względem, książka mi się podobała.

Komentarze

  1. Promieniejesz ostatnio!
    Ta sukienka ma dwie rzeczy które bardzo lubię - paski i koszulowy krój:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sukienka, widać że mega wygodna i super się prezentuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa sukienka - na pewno wygodna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak! Też uważam, że to ponadczasowa sukienka, która niezależnie od trendów zawsze będzie idealną letnią sukienką:D w dodatku wygląda na bardzo wygodną i przewiewną:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zawsze po publikacji posta z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Daj mi proszę znać, co sądzisz o tym, o czym piszę...

Popularne posty z tego bloga

Wyzwanie kameralna szafa 10x10 wiosna

Jak zmniejszyć dekolt bluzki i dopasować spodnie w pasie

TUSAL październik i moje nowe sukulenty